کاشی و سرامیک

  • ۰
  • ۰

با سنگ گرانیت به دکوراسیون منزل تان جلوه ای لوکس دهید!

سنگ گرانیت چیست؟ 

سنگ گرانیت سنگی بسیار سخت و محکم است، مقاومت فشاری آن بالا است و تنوع رنگ آن به نسبت دیگر سنگ ها بالا است. تخلخل آن بسیار کم است و همین قضیه باعث شده تا جذب آب آن پایین باشد. سنگ گرانیت از لحاظ ظاهری دارای بافت یکسان و یکدستی است. سنگ گرانیت سنگی است که شما می توانید در بافت درون آن دانه های سیاه را به وضوح ببینید. گرانیت شناخته‌شده ترین سنگ آذرین است. بسیاری از مردم سنگ گرانیت را می‌شناسند چون متداول‌ترین سنگ یافت شده در سطح زمین بوده و برای ساخت بسیاری از اشیا در زندگی روزمره از آن استفاده می‌شود

 


سنگ آروین

 

موارد مصرف سنگ گرانیت 

روی کابینت‌ها و کانتر آشپزخانه، کف پوش، سنگفرش، جدول، پله، نمای خارجی ساختمان از جمله قسمت هایی هستند که در آن ها از سنگ های گرانیت استفاده می شود. شما حضور سنگ گرانیت را رد قسمت های زیادی از خانه می توانید ببینید.

 


سنگ آروین

مزایای سنگ گرانیت 

به گفته کارشناسان گروه صنایع سنگ آروین از ویژگی های بارز سنگ های گرانیت می توان به دوام و استحکام آن ها اشاره کرد. این سنگ ها در برابر سایش نیز بسیار مقاوم هستند و می توانند به عنوان کفپوش از آن ها بهره برد. 

معایب سنگ گرانیت 

در کنار تمام محسناتی که سنگ های گرانیت دارند، معایب و ایراداتی نیز به آن ها وارد است. یکی از بزرگ ترین عیب هایی که سنگ گرانیت دارد؛ بالا بودن قیمت سنگ و همچنین هزینه نصب آن است که در مقایسه با دیگر محصولات بسیار زیاد است. سرعت اجرای سنگ گرانیت بدلیل عملیات ملات ریزی پشت سنگ و نیز زمان بر بودن گیرایی ملات و سنگ پایین بوده و مدت زمان زیادی را بخود اختصاص می دهد که از این مقوله در مباحث امروز نمی توان گذشت.

حالا که کمی تا قسمتی با سنگ های گرانیت آشنا شده اید بد نیست که برخی از استفاده این سنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی را با هم بررسی کنیم و ببینیم اگر این متریال دوست داشتنی قرار است به دکوراسیون داخلی خانه ما وارد شود، به چه شکل این کار صورت می گیرد. 

 


سنگ آروین

سنگ گرانیت در کانتر آشپزخانه 

کارشناسان گروه صنایع سنگ آروین می گویند، بیشتر مصرف سنگ گرانیت در آشپزخانه ها است. از سنگ های گرانیت می توان به عنوان سطح روی کانتر، سطح روی کابینت ها و حتی کفپوش آن استفاده کرد.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

  • ۹۹/۱۰/۲۳
  • هادی احمدزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی