کاشی و سرامیک

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک ایرانی

بهترین مارک کاشی ایرانی:یکی از بهترین مارک های کاشی ایرانی که امروزه مورد استفاده قرار گرفته است کاشی با مارک کاشی آن است.کاشی از لحاظ تاریخی پنجمین شیوه اساسی و بنیادی در تزئینات ساختمان می باشد.استفاده از این شیوه در معماری اسلامی بسیار رایج است و طرح های جالب،جلو رشد و کشف تزئینات خشتی و گچی را گرفت و همه علاقه مند تزئینات با کاشی شدند.استفاده از کاشی به نحوی که روی دیوار را کاملا بپوشاند اولین بار در قرن ۱۳ و در قرنیه به کار رفته است.کاشی کاری به صورت هنر تزئینی در کشور های اسلامی به اوج شکوفایی خود رسید.

بهترین مارک کاشی ایرانی | برترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک ایرانی

بهترین مارک کاشی ایرانی

بهترین مارک کاشی ایرانیبهترین و معروف ترین مارک کاشی ایران مارک کاشیران است.مارک های معروف زیادی در ایران وجود دارند که بسیار با کیفیت و مرغوب هستند.بهترین سرامیک کف پذیرایی براق است که بازتاب و جلوه نور بسیارخوبی دارد که باعث میشود خانه لوکس تر بنظر برسد و اگر فضای خالی از فرش و قتلیچه خانه تان زیاد است بهتر است از این نوع کفپوش استفاده کنید البته مات هم کثیفی را دیرتر نشان میدهد.

مقایسه کاشی های ایرانی و خارجی

مقایسه کاشی های ایرانی و خارجی مطالعات نشان داده است که بیشترین درصد کاشی در ایران بوده است(۶۵٪) و ما بقی درصد بین کشورهای خارجی تقسیم میشوند.اکثر کسانی که تمایل به خریداری کاشی های مرغوب   دارند کاشی ایرانی میخرند زیرا هم جنس کاشی ایرانی مرغوب و قیمت آن مناسب است.ایران به عنوان برترین تولید کننده کاشی توانسته است مقام پنجم را کسب نماید.تنوع کیفیت،طرح و برند این محصولات باعث شده تا قیمت این محصولات از متری۷تا ۹۰ هزار تومان متغیر باشد.کاشی و سرامیک یکی از ملزومات ساخت منازل به شمار می رود و ایران نیز یکی از  بزرگتریت تولید کننده های این محصولات است.این روز ها بیشتر مصرف کنندگان تمایل دارند کاشی ایرانی بخرند تا کاشی های خارجی؛زیرا هم کیفیت کاشی ایرانی زبانزد خاص و عام است و هم قیمت پایین تری نسبت به نمونه های خارجی دارد‌.

تولید کننده برتر کاشی و سرامیک در کشور

تولید کننده برتر کاشی و سرامیک در کشوربرای خرید کاشی همیشه یکی از مهم ترین فاکتور ها بررسی کارخانه ها و شرکت های تولید کننده ی آن می باشد.

لیست کارخانجات کاشی و سرامیک:

شرکت کاشی عقیق سهامی خاص را میتوان یکی از تولید کنندگان برتر کاشی دانست که در عین حال قدیمی ترین نیز می باشد.کاشی عقیق سال ۷۸ با هدف تولید سالیانه سه میلیون متر مربع کاشی شروع به کار کرد.

زاگرس درخشان یکی از بزرگترین تولید کنندگان برتر کاشی و محصولات پرسلانی که جایگزین سنگ شده اند می باشد.این شرکت از جدیدترین ماشین آلات و تکنولوژی ها به جهت تولید انواع محصولات پرسلانی بهره می برد و در سال ۸۶ با هدف حدود ۵میلیون متر مربع تولید سالیانه فعالیت خود را شروع کرده است.

علاوه بر این کارخانه ها،کارخانجات دیگری نیز در ایران هستند که بهترین تولید را دارند‌.

عرضه کاشی در ابعاد مختلف به سراسر ایران

عرضه کاشی در ابعاد مختلف به سراسر ایراناصولا توزیع و عرصه انواع کاشی در کشور از سوی کارخانه ها انجام میشود این کارخانه ها در نقاط گوناگون کشور در خال فعالیت هستند و روزانه هرکدام هزاران متر مربع تولید کاشی و سرامیک دارند‌.کارخانه بزرگ و کوچک همیشه تلاش کردند تا بهترین کالا را وارد بازار کنند و به دست مشتری برسانند.

قیمت سرامیک درجه یک ایرانی:۵۰۰۰۰تومان

قیمت کاشی و سرامیک تبریز:از ۳۰۰۰۰تومان تا به بالا

نکات اساسی برای خرید کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی

نکات اساسی برای خرید کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتیاگر دقیقا بدانید کاشی را برای کدام قسمت منزل تان می خواهید انتخاب اندازه مصالح بسیار محدودتر و در نتیجه راحت تر خواهد شد.برای خرید کاشی و سرامیک حمام وسرویس بهداشتی چندین نکته وجود دارد:

۱_استفاده از کاشی های کوچک برای سطوح منحنی در حمام،اگر شما یک سکوی دوش منحنی در حمام خود می پسندید باید از کاشی های کوچک تر استفاده کنید.

۲_احساس نرمی و راحتی با انتخاب کاشی مناسب برای حمام

۳_از کاشی های موزاییکی استفاده کنید که بتواند حداقل ۹۵ درصد با زیرینش تماس پیدا کند.یعنی نباید تمام سطح بین کاشی و دیوار با چسب پر شود.

۴_کار با شیشه سخت برخی از کاشی های شیشه ای شفاف،بخار آب حبس شده در پشت شان را نشان می دهند و ظاهری ناخوشایند ایجاد می کنند.انتخاب کاشی های شیشه ای رنگی کوچک تر برای حمام بهتر است.این می تواند یک نوآوری در حمام باشد.

۵_استفاده از رنگ کرم یا شیری در حمام و تمامی اجزای آن از جمله،کاشی ها،حوله ها،پرده ها و حتی رنگ دیوار سرویس بهداشتی تاثیر زیادی در افزایش فضا و بزرگ تر به نظد رسیدن آن دارد.

بنابراین در انتخاب کاشی و سرامیک نهایت دقت را به خرج دهید تا پس از خرید به تعویض کاشی سرویس بهداشتی و حمام فکر کنید.

 

 

 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید
  • هادی احمدزاده