کاشی و سرامیک

  • ۰
  • ۰

معرفی کاشی های طرح چوب

آیا ظاهر کفپوش چوبی واقعا خوب است؟
البته، برخی از مزایای استفاده از کاشی های سرامیکی چوبی قابل توجه است، این نوع کاشی ها برای سیستم گرمایش از کف و گرم کردن فضا مناسب بوده و با اندازه عریض، قیمت ارزان و برای تمیز کردن آسان هستند.

آگهی تبلیغاتی خرید و فروش انواع برند کاشی در سایت شیپور

همانطور که گفته شد کاشی های سرامیکی برای سیستم گرمایش از کف مناسب هستند اما می توان برای این سیستم از گرمایش از پارکت چوب واقعی نیز استفاده کرد. با توجه به این که هر قطعه کاشی های چوبی در طیف گسترده ای از اندازه در عرض و طول وجود دارند، و همچنین محبوبیت روز افزون کاشی های طرح چوب می توان دریافت که بوجه زیادی در این زمینه صرف می شود.

با توجه به هزینه کاشی و سرامیک های طرح چوب، هرکسی که ادعا می کند این کاشی ها ارزان هستند، می توان گفت که عملا با آنها سرو کار نداشته است. همانطور که مقدار هزینه ای که برای پارکت های چوبی می پردازید به سبک و برند آنها بر می گردد درباره سرامیک های چوبی نیز همین طور است.

همچنین از آنجایی که هر صاحب خانه می داند که هر مدل کفپوشی که دارد نیاز به تمیز کاری و مراقبت دارد، می توان استدلال کرد که سرامیک های چوبی قطعا تنها نمونه آسان برای تمیز کاری نمی باشند، امروزه با ابزار و محصولات تمیز کاری که در دسترس است برای هر نوع کفپوشی یک وسیله و محصول مناسب و آسان وجود دارد.

همچنین اینکه آیا کفپوش های چوب واقعی برای منزل شما بهترین انتخاب هستند بستگی به آب و هوای منطقه زندگی شما و وسایلی که در خانه می خواهید استفاده کنید دارد. کفپوش های سرامیکی در طول فصل تابستان خنکی خانه شما را حفظ می کنند، اما اگر در یک مکان با زمستان های بسیار سرد زندگی می کنید، می تواند برای شما مشکل ساز باشد. کفپوش های چوب واقعی احساس گرم تری می بخشند، اما در محیط های خشک و محیط های مرطوب مستعد ابتلا به موریانه می باشند.

در نهایت انتخاب کفپوش های سرامیک طرح چوب به زیبایی شناسی سلیقه فردی بر می گردد. کاشی هایی که مانند چوب واقعی به ویژه از فاصله دور به نظر می رسند، در انتها از یک چیز واقعی تقلید می کنند. با این که طرفند های بسیار زیادی برای واقعی به نظر رسیدن کاشی های طرح چوب وجود دارد اما هیچگاه نمی توانند جایگزین چوب واقعی باشند. با این حال موارد بسیار جالبی با تاثیر از چوب در این محصولات ایجاد شده است.

ایده های طرح های کاشی چوب
چیزی که در ظاهر کاشی های جدید طرح چوب وجود دارد، از طرح های متنوع از چوب های واقعی گرفته شده اند. از کاشی های که یک بافت دست ساز سنتی دارند گرفته تا کاشی های براق که بسیار معمول به نظر می رسند از این ایده ها استفاده می کنند. انواع تناژ های رنگی در کاشی های طرح چوب وجود دارد و حتی بسیاری از تولید کنندگان کاشی های طرح چوب از ظاهر پارکت ها و یا پارکت ها هنری الگو برداری می کنند.

سبک جدید سرامیک های طرح چوب این گونه هستند که می توانند با قرار گرفتن در سراسر خانه یک ظاهر یکپارچه در خانه شما ایجاد کنند، این کاشی ها تنها به فضاهایی مانند آشپزخانه و حمام محدود نمی شوند، می توان آنها را در اتاق نشیمن و اتاق خواب نیز استفده کرد، و حتی مدل های از پرسلان طرح چوب وجود دارد که می توان در خارج از منزل نیز از آنها استفاده کرد.

کاشی طرح چوب

کار با کاشی به این معنی است که شما به راحتی می توانید اندازه و نوع کاشی های مختلف را برای ایجاد سلیقه و یا فضای یکسان، ترکیب و مطابقت دهید، به عنوان مثال این حمام که در آن کاشی های چوبی به زیبایی در کنار کاشی های موزاییک سنگی به کار رفته اند.

کاشی طرح چوب 1

تولید کنندگان و طراحان همچنین از یک نوع سرامیک طرح چوب هم در کف و هم بر روی دیوار استفاده کرده اند که اگر شما به دنبال یک طرح جسورانه هستید و همچنین اگر درباره شستن دیوارها نگرانی دارید این یک ایده فوق العاده است.

موارد مربوط به نصب
سرامیک های پرسلان نسبت به دیگر انواع سرامیک ها، طرح های چوبی بیشتری دارند. در این مورد سردرگمی هایی نیز وجود دارد، به ویژه هنگامی که برخی از تولیدکنندگان برچسب نادرست را بر روی آنها چسبانده باشند. به طور کلی، کاشی پرسلان نسبت به کاشی های سرامیکی مقاوم تر و غیر قابل نفوذ تر هستند، در حالی که کاشی های سرامیکی برای برش نرم بوده و کار با آنها آسان تر است. با این حال بهترین قانون این است که به دنبال توصیه های سازندگان برای مکان مناسب و نصب درست کاشی ها برویم.

رنگ دوغاب – بسیاری از فروشندگان فروشگاه کاشی ها طیف گسترده ای از دوغاب های کاشی دارند، توصیه ما این است که یک رنگ مایع را انتخاب نمایید که با تیره ترین تناژ های رنگ کاشی مورد نظر شما هماهنگ باشد. دلیل آن هم این است که با صرف نظر از نحوه تمیز کردن که برای کاشی ها استفاده می کنید، در طول زمان گردو غبار و جرم های در لابه لای کاشی ها جمع شده و آنها را لکه دار می کند. هرچقدر که تیره باشد لکه های روی آنها کمتر مشخص خواهد شد.

 

فروش انواع کاشی در بخش آگهی رایگان شهر24

 

  • ۰۰/۰۲/۲۲
  • هادی احمدزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی