کاشی و سرامیک

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مهمترین نکات در انتخاب کاشی حمام

گاهی انتخاب و خرید کاشی حمام از بین طرح ها و مدل های مختلف کمی سخت میشود، کاشی های حمام در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند که انتخاب آن ها بستگی به سلیقه، ابعاد و دکوراسیون حمام دارد. هنگام انتخاب کاشی حمام به نکات مهمی باید دقت کنید و فاکتورهای زیادی را باید مد نظر بگیرید

انتخاب کاشی حمام

انتخاب کاشی حمام

راهنمای انتخاب کاشی حمام

- بهترین کار این است که از کاشی هایی استفاده کنید که موزاییکی هستند به این دلیل که بتواند تا حد زیادی با سطح زیرینش تماس داشته باشد. یعنی بهتر است تمام سطح بین کاشی و دیوار با چسب پر نشود.

- میتوانید سه نوع کاشی مختلف برای حمام تان استفاده کنید به این صورت که یک مدل برای کف، یک مدل برای دیوار و یک مدل برای سقف. البته اگر بخواهید هم میتوانید فقط از یک مدل کاشی استفاده کنید اما برای جذابیت بیشتر دکوراسیون حمام پیشنهاد می کنیم که با سه نوع کاشی حمام تان را دیزاین کنید.

رنگ کاشی حمام

انتخاب رنگ کاشی حمام 

- قبل از اینکه برای انتخاب طرح و رنگ کاشی حمام تان تصمیم گیری کنید باید موضوع نظافت آنها را مد نظر بگیرید زیرا کاشی هایی که رنگ روشن مانند سفید دارند قطعا زودتر کثیف میشوند و باید به نظافت آن ها بیشتر اهمیت دهید تا همیشه تمیز براق بمانند اما کاشی هایی که رنگ های خاکستری، قهوه ای، آبی دارند نیاز به نظافت کمتری دارند.

- نکته دیگری که در انتخاب کاشی حمام اهمیت دارد اندازه کاشی است . امروزه کاشی های کوچک و بزرگ برای حمام وجود دارند که کاشی های بزرگ محبوب تر هستند مخصوصا برای کف حمام. بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که اگر قصد دارید از کاشی های بزرگ برای حمام تان استفاده کنید کاشی کوچک را هم مورد استفاده قرار دهید.

طرح کاشی حمام

مدل کاشی طرح دار حمام

- از نظر قیمت شاید برخی از کاشی های لوکس و زیبا گران تر از کاشی های ساده باشند ولی چون با فضای کوچکی همچون حمام سروکار داریم، هزینه خرید و نصب کاشی های لوکس خیلی زیاد نخواهد شد.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید
  • هادی احمدزاده